Opiskelijan tueksi

Terveydenhoitaja ja koululääkäri

Tuuli Lepistö, terveydenhoitaja

tuuli.lepisto@etelasavonha.fi

Vastaanottohuone 225 (musiikkiopiston ja Taidelukion 2. kerroksen yhdyskäytävässä)

Maanantaisin klo 8:00 – 15:00

Keskiviikkoisin klo 8:00 – 15:00

Torstaisin klo 8:00 – 13:00

Vapaa vastaanottoaika on paikallaolopäivinäni klo. 11:30 – 13:00, jolloin voi tulla käymään ilman ajanvarausta. Jos sinulla on terveyteen liittyviä kysymyksiä tai tarvitset apua, terveydenhoitajan tavoittaa arkipäivisin Wilman lisäksi myös soittamalla, tekstiviestillä tai sähköpostitse.

Koululääkärin vastaanottoa on ajanvarauksella Lyseon lukiolla keskiviikkoisin.

Jalkautuva Mieri-hoitaja

Jonna Pelkonen

Hoitaja tapaa jo hoitosuhteessa olevia opiskelijoita Taidelukiolla.

Koulukuraattori

Niina Pietikäinen

puh. 0504754096

niina.pietikainen@etelesavonha.fi

Vastaanottohuone 110 (Musiikki- ja tanssiopiston alin kerros, Taidelukion ruokalan vieressä)

Kuraattoripalvelut toimivat ajanvarauksella. Kuraattori työskentelee Lyseon lukiolla ja Taidelukiolla siten, että hän voi ottaa vastaan asiakkaita kaikkina koulupäivinä.

Yhteydenotto puhelimitse, sähköpostitse tai wilman kautta.

Hyvinvointiohjaaja

Roosa Rönn

puh. 0504062862

Hyvinvointiohjaajan työ on ennaltaehkäisevää, varhaista tukemista ja rinnalla kulkemista koulun arjessa. Hän toimii koulussa oppilaiden tukihenkilönä, tsempparina ja motivoijana. Tavoitteena on tukea ja ohjata oppilaita heidän vahvuuksiensa ja voimavarojensa mukaan niin, että jokaiselle opiskelu ja kouluun tuleminen olisi turvallistaja mieluisaa. Työ painottuu koulun yhteisölliseen työhön.

Hyvinvointiohjaaja työskentelee Taidelukiolla pääsääntöisesti torstaisin. Torstaisin koulurakennuksen sisäsääntulokerroksessa järrjestetään ns. KuRa-kahvit klo 9:30 – 10:15.

Yhteydenotto puhelimitse tai wilman kautta.

Koulupsykologi

Psykologi Milja Pulkkinen

Puh. 040 669 1197

milja.pulkkinen@etelasavonha.fi

Yhteydenotot wilman kautta, psykologin yhteystieto löytyy wilman henkilökunta-ryhmästä

Erityisopettaja

Annele Rontu
puh. 050-5999489

Erityisopettaja työskentelee musiikkiopiston ja Taidelukion yhdyskäytävän (3. kerros) lähettyvillä olevassa tilassa 328.

Tavattavissa tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 8 – 12

Yhteydenotto Wilman kautta, puhelimitse tai sähköpostilla
annele.rontu@savonlinna.fi

Koulunuorisotyö

Koulunuorisotyö jalkautuu työparina koululle parillisten viikkojen maanataisin klo 14:30-16:00 välisenä aikana.

He infoavat opiskelijoita nuorisotoimen palveluista, jututtava kuulumisia, moikkaavat peruskoulusta tulleita taikkarilaisia.

Etsivä nuorisotyö

Eeva Karjalainen