Opiskelijan tueksi

Terveydenhoitaja ja koululääkäri

Suvi Tuunanen

suvi.tuunanen@etelasavonha.fi

Terveydenhoitaja työskentelee musiikkiopiston ja Taidelukion yhdyskäytävän (2. kerros) lähettyvillä olevassa tilassa 225.

Terveydenhoitaja paikalla Taidelukiolla maanantaisin 8-16. Muina aikoina terveydenhoitajalla on vastaanottoa ajanvarauksella. Syyskuun alusta 2024 läsnäolo Taidelukiolla lisääntyy.

Terveydenhoitajaan voi ottaa yhteyttä Wilman kautta, puhelimitse tai sähköpostilla.

Koululääkärin vastaanottoa on ajanvarauksella Lyseon lukiolla keskiviikkoisin.

Jalkautuva Mieri-hoitaja

Jonna Pelkonen

Hoitaja tapaa jo hoitosuhteessa olevia opiskelijoita Taidelukiolla.

Koulukuraattori

Niina Pietikäinen

puh. 0504754096

niina.pietikainen@etelesavonha.fi

Kuraattoripalvelut toimivat ajanvarauksella. Vastaanotto Taidelukiolla pääsääntöisesti keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin. Tarvittaessa myös muina päivinä. Huone 110 (Musiikki- ja tanssiopiston alin kerros, Taidelukion ruokalan vieressä)

Yhteydenotto puhelimitse, sähköpostitse tai wilman kautta.

Hyvinvointiohjaaja

Roosa Rönn

puh. 0504062862

Hyvinvointiohjaajan työ on ennaltaehkäisevää, varhaista tukemista ja rinnalla kulkemista koulun arjessa. Hän toimii koulussa oppilaiden tukihenkilönä, tsempparina ja motivoijana. Tavoitteena on tukea ja ohjata oppilaita heidän vahvuuksiensa ja voimavarojensa mukaan niin, että jokaiselle opiskelu ja kouluun tuleminen olisi turvallistaja mieluisaa. Työ painottuu koulun yhteisölliseen työhön.

Hyvinvointiohjaaja työskentelee Taidelukiolla pääsääntöisesti torstaisin.

Yhteydenotto puhelimitse tai wilman kautta.

Koulupsykologi

Taidelukiolla ei ole valitettavasti käytössä koulupsykologin palveluita juuri nyt.

Erityisopettaja

Annele Rontu
puh. 050-5999489

Erityisopettaja työskentelee musiikkiopiston ja Taidelukion yhdyskäytävän (3. kerros) lähettyvillä olevassa tilassa 328.

Tavattavissa tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 8 – 12

Yhteydenotto Wilman kautta, puhelimitse tai sähköpostilla
annele.rontu@savonlinna.fi

Etsivä nuorisotyö